// Happiness In Life

★ ★ ★ ★ ★

Disclaimer
You've visited to Happiness In Life.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)


Blod Underline strike

The Big Boss


HELLO WORLD my name is ain evans Noor Ain. I'm from Kuala Lumpur*. my age is 18 now. I like to eat mcDonalds ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)

Follow ! Dashboard !




Say Hello Here !

put your cbox here. width: 210, height: 75.
Flying Back







Tawar hati シ

// holla! assalamualaikum semua.. シ pagi2 nie aku x bleh nk tido lahh, lg pun esok nk kena bgun awal .. hmm, aku nk crite skit psal ex bf aku nie .. aku dah tawar hati ngn dia, tp dia still cari aku lg. aku dah x perlukan dia lahh .. nape dia sibuk2 cari aku lg .. benda skrg aku ngn dia dah xde pape dah. nie lahh yg merimaskan aku :( kalau pun dia nk berbaik ngn aku blek. aku hanya anggap dia sbagai kawan aku jea, x lebih dari tuh . kalau dia degil jugak nk lebih dari seorang kawan, mmg aku x layan lahh -,- lantak dia, peduli ape .. skrg nie aku fkir psal diri aku jea.. okehh lahh, sampai sini jea . jumpa lagi!